[BA]XNoSpamersX
Χτύπημα=(αξία επίθεσης - άμυνα αντιπάλου) * [1- (άμυνες + προστασία ασπίδας)]
__________
Διάτρηση=(αξία επίθεσης) * [1-(άμυνες + προστασία ασπίδας)]
Κρίσιμο=2Χ(αξία επίθεσης - άμυνα αντιπάλου) * [1-(άμυνες + προστασία ασπίδας)]
Διάτρηση & κρίσιμο=2*(αξία επίθεσης) * [1-(άμυνες + προστασία ασπίδας)]
Παράδειγμα, ας πούμε πως είμαστε πολεμιστής με σπαθί με 1000 αξία επίθεσης κ βαράμε πολεμιστή που έχει άμυνα 500 30% άμυνες σπαθιού, μονόλιθου+9, το χτύπημά μας θα είναι
Χτύπημα=(1000-500) * [1-(30%+20%)] <=> Χτύπημα=500 * [1-50%]=500 * 0,50=250 άρα θα τον βαράμε με 250 ζημιά.
Οι πιθανότητες να πιάσει κρίσιμο κ διάτρηση ταυτόχρονα βγαίνουν αν τα πολλαπλασιάσουμε μεταξύ τους, πχ αν έχουμε 10% κρίσιμο κ 10% διάτρηση τότε έχουμε πιθανότητες 1% για κρίσιμο-διάτρηση
Παίζουν ρόλο και τα επιθετικά bonus όπως Ημιάνθρωποι και Δυνατό σε.
Χτύπημα = (Αξία επίθεσης - Άμυνα αντιπάλου) * [1 + (Ημί + Δυνατό σε χαρακτήρα)] * [1- (Άμυνα όπλου + Άμυνα σε χαρακτήρα)]
Στην Διάτρηση η Άμυνα του αντιπάλου προστίθεται στο dmg αντί να το μειώνει.
Διάτρηση = (Αξία επίθεσης + Άμυνα αντιπάλου) * [1 + (Ημί + Δυνατό σε χαρακτήρα)] * [1- (Άμυνα όπλου + Άμυνα σε χαρακτήρα)]
Και στο κρίσιμο ομοίως προστίθενται τα επιθετικά bonus.
Κρίσιμο = 2 * {(Αξία επίθεσης - Άμυνα αντιπάλου) * [1 + (Ημί + Δυνατό σε χαρακτήρα)]} * [1-(Άμυνα όπλου + Άμυνα σε χαρακτήρα)]
Στις Ικανότητες τα πράγματα είναι λίγο πιο πολύπλοκα γιατί η Άμυνα όπλου δεν έχει πάντα επίδραση.
Οι Ικανότητες στις οποίες οι Άμυνες όπλου δεν έχουν επίδραση, είναι εκείνες που θεωρούνται μαγείες όπως των Σαμάνων και BM και δεν αυξάνονται από την Αξία επίθεσης. Εξαιρείται το Σύννεφο που μεν αυξάνεται από Αξία επίθεσης αλλά μειώνεται μόνο από Μαγική αντίσταση.