[BA]XNoSpamersX
Κόψιμο Τριών Δρόμων
(1.1*Αξία_Επίθεσης + (0.5*Αξία_Επίθεσης + 1.5*Δύναμη)*skill_points)
Στριφογύρισμα σπαθιού
(3*Αξία_Επίθεσης + (0.8*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*5 + Ευκινησία*3 +Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)
Έξαλλος
50*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
20*skill_points
Αύρα του Σπαθιού
(100 + Δύναμη + Επίπεδο_χαρακτήρα*3)*skill_points
Σύγκρουση
(2*Αξία_Επίθεσης + (Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*3 + Δύναμη*7 + Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
150
-----------------------------------
Πολεμιστές Σώματος
Πνευματική Επίθεση (W)
(2.3*Αξία_Επίθεσης + (4*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*4 + Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)
Δυνατό χτύπημα
(2.3*Αξία_Επίθεσης + (3*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*4 + Ενέργεια_Ζωής*3)*skill_points)
Ποδοπάτημα
(2*Αξία_Επίθεσης + (2*Αξία_Επίθεσης + 2*Ευκινησία + 2*Ενέργεια_Ζωής + Δύναμη*4)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Λιποθυμίας)
100+skill_points*1000/6
Δυνατό Σώμα
(200 + Δύναμη*0.2 + Ενέργεια_Ζωής*0.5 ) *skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
-(1+9*skill_points)
Χτύπημα Σπαθιού
(2*Αξία_Επίθεσης + (Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*3 + Δύναμη*5 + Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)
-----------------------------------
Ninja Στιλέτου
Ενέδρα
(Αξία_Επίθεσης + (1.2*Αξία_Επίθεσης + number(500, 700) + Ευκινησία*4+ Δύναμη*4 )*skill_points)
Γρήγορη Επίθεση
(Αξία_Επίθεσης + (1.6* Αξία_Επίθεσης + number(200,300) + Ευκινησία*7 + Δύναμη*7)*skill_points)
Στιλέτα που γυρνάνε
(2*Αξία_Επίθεσης + (0.5*Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*9 + Δύναμη*7)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Δηλητηρίασης)
40*skill_points
Απόκρυψη
----
Δηλητηριώδες σύννεφο
(Επίπεδο_χαρακτήρα*2+(Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*3 + Ευκινησία*18)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Δηλητηρίασης)
60*skill_points
-----------------------------------
Ninja Τοξοβολίας
Επαναλαμβανόμενες Ρίψεις
(Αξία_Επίθεσης + 0.2*Αξία_Επίθεσης*floor(2+skill_points*6)+ (0.8*Αξία_Επίθεσης+Ευκινησία*8*ar) *skill_points)
Βροχή Βελών
(Αξία_Επίθεσης + (1.7*Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*2+ Δύναμη*2)*skill_points)
Φλεγόμενα Βέλη
(1.5*Αξία_Επίθεσης + (2.6*Αξία_Επίθεσης + number(100, 300))*skill_points)
Βάδισμα Φτερού
60*skill_points
Δηλητηριώδες Βέλος
(Αξία_Επίθεσης + (1.2*Αξία_Επίθεσης + number(100, 200)+Ευκινησία*6+Δύναμη*2)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Δηλητηρίασης)
80*skill_points
-----------------------------------
Sura Οπλουργίας
Επίθεση Δαχτύλου
(Αξία_Επίθεσης + 2*Επίπεδο_χαρακτήρα + Ευφυΐα*2 + (2*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*4 + Ευφυΐα*14)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Διάτρηση)
1+skill_points*9
Ανάσα Δράκου
(1.1*Αξία_Επίθεσης + 2*Επίπεδο_χαρακτήρα + Ευφυΐα*2+(1.5*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη + Ευφυΐα*12)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (IGNORE_TARGET_RATING ???)
1+skill_points*9
Επάρατη Λεπίδα
(3*Ευφυΐα + 2*Επίπεδο_χαρακτήρα)*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Απορρόφηση ΗΡ)
10*skill_points
Φόβος
1 + 29*skill_points
Επάρατη Πανοπλία
(Ευφυΐα+30)*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Αντανάκλαση)
(Ευφυΐα/4+10)*skill_points
Αντιμαγεία
(40 +5*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα+(10*Ευφυΐα + 7*Μαγική_Επίθεση + number(50,100) )*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Διάλυσης)
10+40*skill_points
-----------------------------------
Sura Μαύρης Μαγείας
Σκοτεινή Επίθεση
(40 +5*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(13*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + number(50,100) )*ar*skill_points)
Επίθεση Φλόγας
(5*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(10*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + δύναμη*4 + ενέργεια_ζωής*2 + number(180,200) )*skill_points)
Πνεύμα Φωτιάς
(30+ 2*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(7*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + number(200,500))*ar*skill_points)
Σκοτεινή Προστασία
(0.3*Ευφυΐα +15)*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Μείωση Ζημιάς ή Μετατροπή του dmg σε απώλεια SP)
100-((Ευφυΐα*0.84)*skill_points)
Πνευματική Επίθεση (S)
(40 + 2* Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(2*ενέργεια_ζωής + 2*ευκινησία + 13*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + number(180, 200))*ar* skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Καθυστέρησης)
333+300*skill_points
Σφαίρα του Σκότους
(120 + 6*Επίπεδο_χαρακτήρα + (5*ενέργεια_ζωής + 5*ευκινησία + 29*Ευφυΐα + *Μαγική_Επίθεση)*ar*skill_points)
-----------------------------------
Σαμάνοι Δράκου
Ιπτάμενο Φυλακτό
(70 + 4*Επίπεδο_χαρακτήρα + (22*Ευφυΐα+5*Μαγική_Επίθεση+50)*ar*skill_points)
Δράκος Πυροβολισμού
(60 + 5*Επίπεδο_χαρακτήρα + (21*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + 120)*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Διαρκούς Φωτιάς)
Επίπεδο_χαρακτήρα+5*Ευφυΐα *skill_points
Βρυχηθμός Δράκου
(70 + 3*Επίπεδο_χαρακτήρα + (22*Ευφυΐα+13*Μαγική_Επίθεση+100)*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Διαρκούς Φωτιάς)
Επίπεδο_χαρακτήρα+5*Ευφυΐα *skill_points
Ευλογία
(Ευφυΐα*0.3+5)*(2*skill_points+0.5)/(skill_points+1.5)
Αντανάκλαση
5+(Ευφυΐα*0.3 + 5)*skill_points
Αντοχή του Δράκου
(Ευφυΐα*0.3+5)*(2*skill_points+0.5)/(skill_points+1.5)
-----------------------------------
Σαμάνοι Θεραπείας
Ρίψη Αστραπής
(60 + 4*Επίπεδο_χαρακτήρα + (9*Ευφυΐα+8*Μαγική_Επίθεση+number(Ευφυΐα*5,Ευφυΐα*15))*ar*skill_points)
Έκκληση Αστραπής
(40 + 4*Επίπεδο_χαρακτήρα + (15*Ευφυΐα+7*Μαγική_Επίθεση+number(Ευφυΐα*5,Ευφυΐα*16))*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Λιποθυμίας)
50+1000*skill_points/6
Νύχι Αστραπής
(50 + 5*Επίπεδο_χαρακτήρα + (8*Ευφυΐα+6*Μαγική_Επίθεση+number(1,800))*ar*skill_points)*(1-chain*0.13)
Θεραπεία
80+4*Επίπεδο_χαρακτήρα+(10*Ευφυΐα+10*Μαγική_Επίθεση+number(600,800))*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα θεραπείας αρνητικών επιδράσεων)
20+80*skill_points
Ταχύτητα
5+35*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα ρίψης)
(Ευφυΐα*0.15)*3+33*skill_points
Επίθεση+
4+1.3*Επίπεδο_χαρακτήρα+(Ευφυΐα*1+5)*(0.5*skill_points)
-----------------------------------
Ικανότητες Αλόγου
Έφιππη Επίθεση
-> Επίπεδο 1 - Master
(Αξία_Επίθεσης+(2*Αξία_Επίθεσης*skill_points))
-> Επίπεδο Perfect
(2*Αξία_Επίθεσης+(2*Αξία_Επίθεσης*skill_points))
Ποδοπάτημα Ίππου
-> Επίπεδο 1 - Master
(7.4*(200+2.4*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(3*200*skill_points)+0.5*Αξία_Επίθεσης)
-> Επίπεδο Perfect
(12.4*(200+2.9*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(4*200*skill_points)+1.1*Αξία_Επίθεσης)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
50
Δυναμικό Κύμα
-> Επίπεδο 1 - Master
(6*(200+2.8*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(3*200*skill_points)+0.8*Αξία_Επίθεσης)
-> Επίπεδο Perfect
(12*(200+2.9*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(6*200*skill_points)+1.8*Αξία_Επίθεσης)
Καταιγίδα Βελών
-> Επίπεδο 1 - Master
(0.9*Αξία_Επίθεσης+(1.9*Αξία_Επίθεσης*skill_points)/2)
-> Επίπεδο Perfect
(1.9*Αξία_Επίθεσης+(1.9*Αξία_Επίθεσης*skill_points))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Σημειώσεις
skill_points = οι πόντοι που έχει ένα skill, π.χ. 1, 2, 3, M1, M2,..., G5, G6, P
ar = άγνωστη μεταβλητή
number = Καθορίζει πόσο επιπλέον εύρος θα προστίθεται στην ικανότητα, ορίζοντας εντός των παρενθέσεων την ελάχιστη και την μέγιστη τιμή του εύρους. Σε περίπτωση που στην εξίσωση υπάρχουν οι μεταβλητές "Αξία_Επίθεσης" ή "Μαγική_Επίθεση" (οι οποίες έχουν εύρος λόγω των όπλων), θα συμπεριληφθούν στον υπολογισμό του εύρους.