Metin2War GR
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Metin2War GR ~~~ Fight The Power
 
ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» Αντικατάσταση λωτού!
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΠεμ Μαρ 03, 2016 9:22 am από Metin2War GR GameTeam

» φήμες λένε..
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΤρι Φεβ 16, 2016 2:20 pm από Metin2War GR Players

» Συζητήσεις και συνεντεύξεις από τους παίκτες στο παιχνίδι!
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 2:21 pm από Metin2War GR GameTeam

» Αποκριάτικες στολές.
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 2:14 pm από Metin2War GR GameTeam

» Σχετικα με την Δ.Ο
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 2:05 pm από Metin2War GR GameTeam

» Ενημέρωση σχετικά με τις σεζόν και τις βαθμίδες.
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 6:43 am από Metin2War GR GameTeam

» Metin2War Proffesional Clan Tournament ~WPCT~
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 6:38 am από Metin2War GR GameTeam

» Drop Event Χριστουγέννων
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Δεκ 06, 2015 11:26 am από Metin2War GR GameTeam

» Server offline για λίγο καιρό
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΚυρ Δεκ 06, 2015 10:45 am από Metin2War GR GameTeam


 

 Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Metin2War GR GameTeam
Metin2War Team
Metin2War Team
Metin2War GR GameTeam


Αριθμός μηνυμάτων : 525
Εμπειρία : 5210
Φήμη : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 27/08/2012
Ηλικία : 34
Τόπος : Metin2War GR

Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2   Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2 EmptyΣαβ Οκτ 27, 2012 4:13 am

[BA]XNoSpamersX



Κόψιμο Τριών Δρόμων
(1.1*Αξία_Επίθεσης + (0.5*Αξία_Επίθεσης + 1.5*Δύναμη)*skill_points)

Στριφογύρισμα σπαθιού
(3*Αξία_Επίθεσης + (0.8*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*5 + Ευκινησία*3 +Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)

Έξαλλος
50*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
20*skill_points

Αύρα του Σπαθιού
(100 + Δύναμη + Επίπεδο_χαρακτήρα*3)*skill_points

Σύγκρουση
(2*Αξία_Επίθεσης + (Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*3 + Δύναμη*7 + Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
150
-----------------------------------
Πολεμιστές Σώματος

Πνευματική Επίθεση (W)
(2.3*Αξία_Επίθεσης + (4*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*4 + Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)

Δυνατό χτύπημα
(2.3*Αξία_Επίθεσης + (3*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*4 + Ενέργεια_Ζωής*3)*skill_points)

Ποδοπάτημα
(2*Αξία_Επίθεσης + (2*Αξία_Επίθεσης + 2*Ευκινησία + 2*Ενέργεια_Ζωής + Δύναμη*4)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Λιποθυμίας)
100+skill_points*1000/6

Δυνατό Σώμα
(200 + Δύναμη*0.2 + Ενέργεια_Ζωής*0.5 ) *skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
-(1+9*skill_points)

Χτύπημα Σπαθιού
(2*Αξία_Επίθεσης + (Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*3 + Δύναμη*5 + Ενέργεια_Ζωής)*skill_points)
-----------------------------------
Ninja Στιλέτου

Ενέδρα
(Αξία_Επίθεσης + (1.2*Αξία_Επίθεσης + number(500, 700) + Ευκινησία*4+ Δύναμη*4 )*skill_points)

Γρήγορη Επίθεση
(Αξία_Επίθεσης + (1.6* Αξία_Επίθεσης + number(200,300) + Ευκινησία*7 + Δύναμη*7)*skill_points)

Στιλέτα που γυρνάνε
(2*Αξία_Επίθεσης + (0.5*Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*9 + Δύναμη*7)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Δηλητηρίασης)
40*skill_points

Απόκρυψη
----

Δηλητηριώδες σύννεφο
(Επίπεδο_χαρακτήρα*2+(Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*3 + Ευκινησία*18)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Δηλητηρίασης)
60*skill_points
-----------------------------------
Ninja Τοξοβολίας

Επαναλαμβανόμενες Ρίψεις
(Αξία_Επίθεσης + 0.2*Αξία_Επίθεσης*floor(2+skill_points*6)+ (0.8*Αξία_Επίθεσης+Ευκινησία*8*ar) *skill_points)

Βροχή Βελών
(Αξία_Επίθεσης + (1.7*Αξία_Επίθεσης + Ευκινησία*2+ Δύναμη*2)*skill_points)

Φλεγόμενα Βέλη
(1.5*Αξία_Επίθεσης + (2.6*Αξία_Επίθεσης + number(100, 300))*skill_points)

Βάδισμα Φτερού
60*skill_points

Δηλητηριώδες Βέλος
(Αξία_Επίθεσης + (1.2*Αξία_Επίθεσης + number(100, 200)+Ευκινησία*6+Δύναμη*2)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Δηλητηρίασης)
80*skill_points
-----------------------------------
Sura Οπλουργίας

Επίθεση Δαχτύλου
(Αξία_Επίθεσης + 2*Επίπεδο_χαρακτήρα + Ευφυΐα*2 + (2*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη*4 + Ευφυΐα*14)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Διάτρηση)
1+skill_points*9

Ανάσα Δράκου
(1.1*Αξία_Επίθεσης + 2*Επίπεδο_χαρακτήρα + Ευφυΐα*2+(1.5*Αξία_Επίθεσης + Δύναμη + Ευφυΐα*12)*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (IGNORE_TARGET_RATING ???)
1+skill_points*9

Επάρατη Λεπίδα
(3*Ευφυΐα + 2*Επίπεδο_χαρακτήρα)*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Απορρόφηση ΗΡ)
10*skill_points

Φόβος
1 + 29*skill_points

Επάρατη Πανοπλία
(Ευφυΐα+30)*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Αντανάκλαση)
(Ευφυΐα/4+10)*skill_points

Αντιμαγεία
(40 +5*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα+(10*Ευφυΐα + 7*Μαγική_Επίθεση + number(50,100) )*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Διάλυσης)
10+40*skill_points
-----------------------------------
Sura Μαύρης Μαγείας

Σκοτεινή Επίθεση
(40 +5*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(13*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + number(50,100) )*ar*skill_points)

Επίθεση Φλόγας
(5*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(10*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + δύναμη*4 + ενέργεια_ζωής*2 + number(180,200) )*skill_points)

Πνεύμα Φωτιάς
(30+ 2*Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(7*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + number(200,500))*ar*skill_points)

Σκοτεινή Προστασία
(0.3*Ευφυΐα +15)*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Μείωση Ζημιάς ή Μετατροπή του dmg σε απώλεια SP)
100-((Ευφυΐα*0.84)*skill_points)


Πνευματική Επίθεση (S)
(40 + 2* Επίπεδο_χαρακτήρα + 2*Ευφυΐα +(2*ενέργεια_ζωής + 2*ευκινησία + 13*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + number(180, 200))*ar* skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Καθυστέρησης)
333+300*skill_points


Σφαίρα του Σκότους
(120 + 6*Επίπεδο_χαρακτήρα + (5*ενέργεια_ζωής + 5*ευκινησία + 29*Ευφυΐα + *Μαγική_Επίθεση)*ar*skill_points)
-----------------------------------
Σαμάνοι Δράκου

Ιπτάμενο Φυλακτό
(70 + 4*Επίπεδο_χαρακτήρα + (22*Ευφυΐα+5*Μαγική_Επίθεση+50)*ar*skill_points)

Δράκος Πυροβολισμού
(60 + 5*Επίπεδο_χαρακτήρα + (21*Ευφυΐα + 6*Μαγική_Επίθεση + 120)*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Διαρκούς Φωτιάς)
Επίπεδο_χαρακτήρα+5*Ευφυΐα *skill_points

Βρυχηθμός Δράκου
(70 + 3*Επίπεδο_χαρακτήρα + (22*Ευφυΐα+13*Μαγική_Επίθεση+100)*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Διαρκούς Φωτιάς)
Επίπεδο_χαρακτήρα+5*Ευφυΐα *skill_points

Ευλογία
(Ευφυΐα*0.3+5)*(2*skill_points+0.5)/(skill_points+1.5)

Αντανάκλαση
5+(Ευφυΐα*0.3 + 5)*skill_points

Αντοχή του Δράκου
(Ευφυΐα*0.3+5)*(2*skill_points+0.5)/(skill_points+1.5)
-----------------------------------
Σαμάνοι Θεραπείας

Ρίψη Αστραπής
(60 + 4*Επίπεδο_χαρακτήρα + (9*Ευφυΐα+8*Μαγική_Επίθεση+number(Ευφυΐα*5,Ευφυΐα*15))*ar*skill_points)

Έκκληση Αστραπής
(40 + 4*Επίπεδο_χαρακτήρα + (15*Ευφυΐα+7*Μαγική_Επίθεση+number(Ευφυΐα*5,Ευφυΐα*16))*ar*skill_points)
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα Λιποθυμίας)
50+1000*skill_points/6

Νύχι Αστραπής
(50 + 5*Επίπεδο_χαρακτήρα + (8*Ευφυΐα+6*Μαγική_Επίθεση+number(1,800))*ar*skill_points)*(1-chain*0.13)

Θεραπεία
80+4*Επίπεδο_χαρακτήρα+(10*Ευφυΐα+10*Μαγική_Επίθεση+number(600,800))*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Πιθανότητα θεραπείας αρνητικών επιδράσεων)
20+80*skill_points

Ταχύτητα
5+35*skill_points
~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα ρίψης)
(Ευφυΐα*0.15)*3+33*skill_points

Επίθεση+
4+1.3*Επίπεδο_χαρακτήρα+(Ευφυΐα*1+5)*(0.5*skill_points)
-----------------------------------

Ικανότητες Αλόγου

Έφιππη Επίθεση
-> Επίπεδο 1 - Master
(Αξία_Επίθεσης+(2*Αξία_Επίθεσης*skill_points))

-> Επίπεδο Perfect
(2*Αξία_Επίθεσης+(2*Αξία_Επίθεσης*skill_points))

Ποδοπάτημα Ίππου
-> Επίπεδο 1 - Master
(7.4*(200+2.4*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(3*200*skill_points)+0.5*Αξία_Επίθεσης)

-> Επίπεδο Perfect
(12.4*(200+2.9*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(4*200*skill_points)+1.1*Αξία_Επίθεσης)

~~~~ Εξίσωση Δευτερεύουσας Επίδρασης (Ταχύτητα)
50

Δυναμικό Κύμα
-> Επίπεδο 1 - Master
(6*(200+2.8*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(3*200*skill_points)+0.8*Αξία_Επίθεσης)

-> Επίπεδο Perfect
(12*(200+2.9*Επίπεδο_χαρακτήρα)+(6*200*skill_points)+1.8*Αξία_Επίθεσης)

Καταιγίδα Βελών
-> Επίπεδο 1 - Master
(0.9*Αξία_Επίθεσης+(1.9*Αξία_Επίθεσης*skill_points)/2)

-> Επίπεδο Perfect
(1.9*Αξία_Επίθεσης+(1.9*Αξία_Επίθεσης*skill_points))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Σημειώσεις
skill_points = οι πόντοι που έχει ένα skill, π.χ. 1, 2, 3, M1, M2,..., G5, G6, P
ar = άγνωστη μεταβλητή
number = Καθορίζει πόσο επιπλέον εύρος θα προστίθεται στην ικανότητα, ορίζοντας εντός των παρενθέσεων την ελάχιστη και την μέγιστη τιμή του εύρους. Σε περίπτωση που στην εξίσωση υπάρχουν οι μεταβλητές "Αξία_Επίθεσης" ή "Μαγική_Επίθεση" (οι οποίες έχουν εύρος λόγω των όπλων), θα συμπεριληφθούν στον υπολογισμό του εύρους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://metinwar2.forumgreek.com
 
Εξισώσεις Όλων Των Ικανοτήτων Στο MetinWar2
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Άμυνες Bonus & Ικανοτήτων
» Αλλαγές στις Πόλεις 1 όλων των βασιλείων
» MetinWar2 Αναγενηση.

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Metin2War GR :: Συμβουλές για αποστολές και άλλα θέματα στο παιχνίδι-
Μετάβαση σε: