Metin2War GR
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.


Metin2War GR ~~~ Fight The Power
 
ΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Πρόσφατα Θέματα
» Αντικατάσταση λωτού!
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΠεμ Μαρ 03, 2016 9:22 am από Metin2War GR GameTeam

» φήμες λένε..
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΤρι Φεβ 16, 2016 2:20 pm από Metin2War GR Players

» Συζητήσεις και συνεντεύξεις από τους παίκτες στο παιχνίδι!
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 2:21 pm από Metin2War GR GameTeam

» Αποκριάτικες στολές.
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 2:14 pm από Metin2War GR GameTeam

» Σχετικα με την Δ.Ο
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 2:05 pm από Metin2War GR GameTeam

» Ενημέρωση σχετικά με τις σεζόν και τις βαθμίδες.
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 6:43 am από Metin2War GR GameTeam

» Metin2War Proffesional Clan Tournament ~WPCT~
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Φεβ 14, 2016 6:38 am από Metin2War GR GameTeam

» Drop Event Χριστουγέννων
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Δεκ 06, 2015 11:26 am από Metin2War GR GameTeam

» Server offline για λίγο καιρό
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΚυρ Δεκ 06, 2015 10:45 am από Metin2War GR GameTeam


 

 [Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Metin2War GR GameTeam
Metin2War Team
Metin2War Team
Metin2War GR GameTeam


Αριθμός μηνυμάτων : 525
Εμπειρία : 5223
Φήμη : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 27/08/2012
Ηλικία : 34
Τόπος : Metin2War GR

[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: [Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus   [Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus EmptyΣαβ Οκτ 27, 2012 3:22 am

[BA]XNoSpamersX



Δυνατό ενάντια σε μυστικιστές: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε όλα τα arahan στην κοιλάδα των ορκ. Δηλαδή σε όλα τα τέρατα που βρίσκονται στα ορκ και στο όνομά τους δεν γράφει την λέξη ορκ. Επίσης σε όλα τα τέρατα που βρίσκονται στον ναό εχτός τους βατράχους και το boss φαντασμα κίτρινης τίγρης.



Δυνατό ενάντια σε ημιανθρώπους: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε πβπ ενάντια σε σούρα-νίντζα-πολεμιστές-σαμάνους και σε όλα τα τέρατα της πόλης2 και στις τοξότριες της πόλης 1 και 2.
Συγκεκριμένα αυξάνει τις Ικανότητες ως εξής:
Ικανότητες που προκαλούν Φυσική Ζημιά: Κατά τα 3/5 του ποσοστού του.
Μαγικές Ικανότητες: Κατά τα 5/5 του ποσοστού του.
Δηλητηριώδες Σύννεφο των Ninja: Κατά τα 6/5 του ποσοστού του.
Δυνατό ενάντια σε ορκ: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε όλα τα τέρατα στον χάρτη των ορκ που στο όνομά τους γράφει την λέξη ορκ.



Δυνατό ενάντια σε διάβολο: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις στα τέρατα της σπηλιάς της εξορίας στον 1ο και 2ο όροφο που στο όνομά τους γράφει την λέξη setaou όπως και στους boss λοχαγούς.



Δυνατό ενάντια σε ζώα: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις στα τέρατα της πόλης1, στους πιθήκους στις κατακόμβες και σε όλες τις αράχνες που βρίσκονται αποκλειστικά στην έρημο.



Δυνατό ενάντια σε απέθαντους: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε όλα τα τέρατα του δαιμονικού πύργου, στα τέρατα της κατακόμβης του διαβόλου και στους λεπρούς στο βουνό sohan.



*Πιθανότητα απορρόφησης HP: Από την ζημιά που κάνεις σε οποιονδήποτε εχθρό με hit, το αναγραφόμενο στο bonus ποσοστό, το οποίο αναφέρεται στο dmg που έκανες, προστίθεται στο HP σου. Αν έχεις 10% και κάνεις dmg 200, τότε στο HP σου θα προστεθεί 20.



*Πιθανότητα απορρόφησης SP: Από την ζημιά που κάνεις σε οποιονδήποτε εχθρό με hit, το αναγραφόμενο στο bonus ποσοστό, το οποίο αναφέρεται στο dmg που έκανες, προστίθεται στο SP σου. Αν έχεις 10% και κάνεις dmg 200, τότε στο SP σου θα προστεθεί 20.



*Πιθανότητα να κλέψεις SP: Με κάθε hit που κάνεις στον αντίπαλο (όχι τέρατα) του αφαιρείς 50 SP. Η πιθανότητα να του αφαιρέσεις αυτό το ποσό, εξαρτάται από το συνολικό ποσοστό του bonus σου.



Μπόνους HP και SP: Μεγαλώνουν το hp σου και το sp σου.



*Πιθανότητα να πάρεις διπλάσια αντικείμενα: Διπλασιάζει το drop σου αλλά όχι πάντα, λειτουργεί βάση πιθανοτήτων.



*Πιθανότητα να πάρεις διπλάσια yang: Διπλασιάζει τα yang που πέφτουν αλλά όχι πάντα, λειτουργεί βάση πιθανοτήτων.



*Πιθανότητα να πάρεις διπλάσιο εχπ: Διπλασιάζει το εχπ που θα πάρεις από ένα τέρας αλλά όχι πάντα, λειτουργέι βάση πιθανοτήτων.

*Πιθανότητα συσκότισης: Πιθανότητα να ζαλίσεις τον αντίπαλό σου για λίγα δευτερόλεπτα, τέρας ή σε πβπ ενώ τον βαράς με hits.



Αναγέννηση HP: Αυξάνεται το ποσοστό αναγέννησης του HP. Η αναγέννηση ενεργεί κάθε 3 δευτερόλεπτα και αναγεννεί το 3% του μέγιστου HP σου, αν αυτό δεν είναι γεμάτο. Προσθέτοντας αυτό το bonus, αυξάνεται το % του HP το οποίο θα αναγεννάται κάθε 3 δευτερόλεπτα. Έτσι αν έχει κάποιος 50% αναγέννηση και 12000 HP, τότε κάθε 3 δεύτερα θα προστίθεται στο HP του
3% + ( 3 * 50 / 100 ) = 3% + 1,5% = 4,5% του 12000 το οποίο είναι 540. Δεν λειτουργεί ως επιπλέον bonus, αν κινείσαι ή επιτίθεσαι.



Ταχύτητα επίθεσης: Αυξάνει την ταχύτητα που βαράς με hits, με όριο το 200. Πάνω από αυτό δεν υπάρχει διαφορά.



*Πιθανότητα δηλητηρίασης: Πιθανότητα να δηλητηριάσεις τον αντίπαλο ή τέρας με hits ή Ικανότητες, αν αυτές έχουν ως επίδραση την δηλητηρίαση (Ninjas). Η ζωή που θα χάνει από το δηλητήριο είναι το 5% του μέγιστου HP του. Μπορείς να δηλητηριάσεις ένα αντίπαλο μόνο αν σε περνά λιγότερο από 6 επίπεδα. Αυτό ισχύει και στα τέρατα. Το δηλητήριο αφαιρεί 5% από το μέγιστο HP του αντιπάλου, 10 φορές πάντα.



*Πιθανότητα να αποφύγεις βέλη: Ισχύει σε τέρατα που σε βαρούν από απόσταση και στους νίντζα όταν σε βαρούν με τόξο αλλά δέν ισχύει όταν κάνουν ικανότητες με τόξο. Αυτό που κάνει η αποφυγή έιναι το miss, δηλαδή κάποιες φορές αποκρούεις ένα βέλος, δεχόμενος μηδενική ζημιά.



*Πιθανότητα απόκρουσης: Κάνει το ίδιο με την πιθανότητα αποφυγής βελών όμως ισχύει για hits σε τέρατα και πβπ.



Αντίσταση δηλητιρίασης: Άν σε πιάσει δηλητήριο σε εχπ ή πβπ κάθε 3 δευτερόλεπτα θα αφαιρείται από την ζωή σου 5%. Η αντίσταση μειώνει αυτό το ποσοστό αναλόγως πόση αντίσταση έχεις.



Ταχύτητα: Αυξάνει την ταχύτητα κίνησης σου. Όριο το 200 που πέρα από αυτό δεν υπάρχει διαφορά.



Ταχύτητα μαγείας: Κάνει τις ικανότητες των παιχτών να φορτίζουν πιο γρήγορα από τον προεπιλεγμένο χρόνο φόρτωσης.



Αξία επίθεσης: Αυξάνει το dmg που κάνεις με hit και ορισμένες Ικανότητες.



*Πιθανότητα ανάκλασης: Όταν σε βαρά ένας αντίπαλος, τέρας ή σε πβπ, με hits ή ικανότητα, το ποσοστό που αναγράφεται στο μπόνους επιστρέφει dmg στον επιτιθέμενο, οπότε λειτουργεί σαν καθρέφτης. Δηλαδή ένα μέρος της ζημιάς που σου κάνει ο αντίπαλος επιστρέφει σε αυτόν.



Δύναμη: Αυξάνει το dmg που κάνεις με hit και ορισμένες Ικανότητες.



Ζωτικότητα: Αυξάνει την Άμυνά σου, το μέγιστο HP σου και δυναμώνει ορισμένες Ικανότητες.



Ευφυία: Αυξάνει το μέγιστο SP σου και ορισμένες Ικανότητες.



Ευκινισία: Αυξάνει την αξία επίθεσης και ορισμένες Ικανότητες.



*Πιθανότητα επιβράδυνσης: Πιθανότητα να κάνεις τον αντίπαλό σου, τέρας ή σε πβπ, να πηγαίνει πιο αργά για λίγο.



Άμυνα στην επιβράδυνση: Με αυτό το μπόνους δεν μπορεί να σε πιάσει επιβράδυνση.



Άμυνα στην συσκότιση: Με αυτό το μπόνους δεν μπορεί να σε πιάσει συσκότιση.



Μαγική αντίσταση: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι από ικανότητες των σαμάνων, από το δηλητηριώδες σύννεφο του νίντζα και από τις ικανότητες του σούρα μαύρης μαγείας, κατά τα 5/5 του ποσοστού του.



Αντίσταση φωτιάς: Όταν ένας σαμάνος σε πιάσει φωτιά, η αντίσταση αυτή μιώνει την ζωή που σου χάνει η φωτιά.



Αντίσταση αστραπής και αντίσταση ανέμου: Δεν λειτουργούν.



Αντίσταση βέλους: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι από νίντζα με τόξο, σε hits και ικανότητες τόξου και σε τέρατα τοξότες, κατά τα 5/5 του ποσοστού της.



Άμυνα ξίφους: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι από τους πολεμιστές με ξίφος, από τους σούρα όπλου εχτός της αντιμαγείας που δεν μετρά σε καμία άμυνα, κατά τα 5/5 του ποσοστού της.



Άμυνα δύο χεριών: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι από τους πολεμιστές με όπλο δύο χεριών, κατά τα 5/5 του ποσοστού της.



Άμυνα στιλέτου: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι από νίντζα με στιλέτα, (εκτός του δηλητηριώδους συννέφου που μειώνεται από την μαγική αντίσταση), κατά τα 5/5 του ποσοστού της.



Άμυνα βεντάλιας και καμπάνας: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι όταν ένας σαμάνος σε βαρά με hits με βεντάλια ή καμπάνα αντίστοιχα, κατά τα 5/5 του ποσοστού της.



Μέση ζημιά και ζημιά ικανοτήτων: Η μέση αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε hits και όταν είναι - η μέση, την μειώνει. Η ζημιά ικανοτήτων αυξάνει την ζημιά που κάνεις με ικανότητες, αν είναι - τότε την μειώνει.



*Πιθανότητα κρίσιμου χτυπήματος: Αν βαράς ένα τέρας ή παίχτη με ικανότητα ή hit και πιάσει κρίσιμο χτύπημα, τότε διπλασιάζεται η ζημιά που θα του κάνεις. Αν του κάνεις 1000 ζημιά, με κρίσιμο θα του κάνεις 2000.

*Πιθανότητα χτυπήματος διάτρησης: Αν βαράς ένα τέρας ή παίχτη με ικανότητα ή hit και πιάσει διάτρηση, προστίθεται η άμυνα του αντιπάλου στην ζημιά που κάνεις. Αν δηλαδή του κάνεις ζημιά 1000 και ο αντίπαλος έχει 500 άμυνα, αν πιάσει διάτρηση θα του κάνεις ζημιά 1500.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://metinwar2.forumgreek.com
 
[Οδηγός] Λειτουργία Του Κάθε Bonus
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Οδηγος Για Πολεμιστες Δυναμης
» Οδηγός Για Νίτζα Στιλέτων.
» [Οδηγός] Ninja Τόξου
» [ΟΔΗΓΟΣ]Αποφυγη Απατης
» [Οδηγός] Σημαία Συντεχνίας

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Metin2War GR :: Συμβουλές για αποστολές και άλλα θέματα στο παιχνίδι-
Μετάβαση σε: